Saturday, July 4, 2015

Vino in tara gazda a capitalei europene a tineretului si afla cum Uniunea Europena te ajuta sa-ti valorifici potentialul tau creativ si sa castigi bani

Vino in tara gazda a capitalei europene a tineretului si afla cum Uniunea Europeana te ajuta sa-ti valorifici potentialul tau creativ si sa castigi bani

Acest document in varianta in limba romana va fi trimis Comisarului European  pentru afaceri regionale ,reprezentantei Comisiei Europene in Romania ,Primariei si consiliilor judetene, camerelor de comert, organizatiei oamenilor  de afaceri, institutiilor de invatamant superior din judetele  Constanta ,Brasov,Valea Prahovei.

Pana atunci cautam firme din domeniile turism ,organizare evenimente, web design, productie multimedia, inregistrare audio foto, video, resurse umane, publishing, din Constanta, litoral,Valea Prahovei si Brasov care sa ne poata oferi servicii in diverse domenii la care vom face referire in documentul de mai jos.

In aceeasi ordine de idei cautam persoane care scriu bine limbile engleza, germana, franceza, spaniola alte care  au pasiune webdesign, grafica, animatie 3D, arta coregrafica, cei care canta la instrumente  de suflat , percutie si altii care au aptitudine pentru comunicare si doresc sa fie instruiti in mod gratuit sa devina prezentatori de conferinta pentru 15 minute despre anumite tematici, ne pot  contacta prin email la.

special _consult@yahoo.com

INTRODUCERE

Din cauza problemei din Grecia si impactului pe care premierul Alexis Tsipras il are in randul tinerilor si faptului ca urmeaza alegerile parlamentare  in Spania si Portugalia doua tari unde rata somajului in randul tinerilor este din cele mai ridicate din Europa, Uniunea Europena are obligatia sa implementeze anunt tip de proiect care ii ajuta sa atinga anumite obiective prioritare.Inca de atunci cand au observat ca un numar relativ mare de tineri din UE, din lipsa unor proiecte care sa fie capabile sa-i tina in  priza motivational plecau sa lupte in Siria, Uniunea Europeana avea obligatie sa recomande anumitor tari din UE sa implementeze anumite tipuri de proiecte care sa tina adolescentii si tinerii in general intr-o anumita "priza" motivationala.

Din pacate nici pana acum nu s-a facut ceea ce trebuie iar acum a venit si fenomenul Tsipras care cucereste simpatia in randul tinerilor.


 In acest context va reamintesc  faptul ca stirea despre rezultatul Greciei pe platforma de Facebook a celor de la "podemos " in doar 5 ore a atins peste 2 ,274 like si 4.959 share, ceea ce in new media inseamna ceva de care UE va trebui sa tina cont

Din cauza aceasta diverse tari ale  UE vor  trebuie sa interprinda anumite lucrurile despre care vom vorbi in aceasta pagina pana atunci

IN CE FEL ROMANIA POATE AJUTA UNIUNEA EUROPEANA SA ATINGA UNELE OBIECTIVE STRATEGICE DESPRE CARE VOM VORBI IN ACEST DOCUMENT ?

1) Pana pe 31 Decembrie 2015 Romania este tara gazda a capitala Europene a tineretului  si ca atare anumite evenimente  de transfer de know how, cursuri de scurta durata ce pot fi organizate in diverse weekendurile din lunile august si septembrie, la munte si la mare vor fi foarte credibile.

2)Din punct de vedere al stiintei digitale calculatoarele din Romania sunt bine conectate cu cele din Spania

Ca atare de azi si pana la 31 Decembrie 2015 din  Romania si mai precis din regiunile Constanta,Valea Prahovei si Brasov se pot implementa anumite tipuri de proiecte care vor genera un link ce  va pleca de la mii de calculatoare  din Romania si apoi va ajunge la zeci, sute si milioane de computer din Spania,Portugalia  si alte tari din UE.

Textul linkul respectiv este:

""How Europe Union can help you to valorise your creative potential and win money ""

CUM VA REUSI ROMANIA SA ATRAGA TURISTI IN DIVERSE WEEKENDURI IN LUNILE AUGUST SEPTEMBRIE LA MARE SI APOI OCTOMBRIE NOIEMBRIE LA MUNTE

Inainte sa va spun ce va trebui facut inca de acum o sa va prezentam inainte care vor fi textele de link ce vor fi folosite cu aceasta ocazie si in ce fel va ajuta Uniune Europeana sa atinga anumite scopuri strategice.

"Vino in tara gazda a capitalei europene a tineretului si afla cum Uniunea Europeana te ajuta sa-ti valorifici potentialul tau creativ si sa castigi bani"

Avand in vedere ca va fi foarte important ca un astfel de link sa ajunga la un numar cat mai mare de calaculatore din Spania, Portugalia si alte tari din UE vom realiza un anumit tip de promovare care va ajuta UE sa atinga  un astfel de obiectiv.

In paralel  cu toate acestea, ca sa putem atrage un anumit numar de tineri de care avem nevoie ca sa putem ajuta si  Romania sa atinga unele obiective despre care am vorbit vom face si alte campanie de tip inovator in diverse tari ale UE si in special in orase unde exista cursa directa cu aeroportul Kogalniceanu din Constanta.

TINAND CONT CA TIMPUL ESTE RELATIV SCURT AM LANSAT O CAMPANIE DE MOBILIZARE LA CONSTANTA SI PE LITORAL


Agentii economici trebuie ajutati sa atraga turisti in diverse weekenduri din lunile august si septembrie folosind o metoda de marketing turistic modern  despre care vom vorbi in acest si intr-un alt document In conformitate cu metoda respectiva lucrurile trebuie facut de asa maniera incat multi dintre cei care inca din luna iulie si pana de Sfanta Maria vor petrece vacanta pe litoral sa doreasca sa revina in diverse weekenduri din lunile august si septembrie si sa se inscrie ulterior la un program de revelion care va putea sa fie oragnizat  in peste 30 de locatii pe litoral dupa un model si concept despre care vom vorbi intr-un alt material.

Cum vor fi posibile toate acestea?


 Inca de acum trebuie  elaborate produse turistice de anumit fel care vor avea la  baza unui concept  si o miza de anumit fel  in asa fel incat  multi dintre cei care vor participa la ceea ce se va intampla in august si septembrie pe litoral si apoi in octombrie, noiembrie la Brasov si pe Valea Prahova sa doreasca sa revina de revelion si sa participe pe litoral la un program ce va putea fi organizat in peste 30 de locatii.


CE TREBUIE FACUT INCA DE ACUM CA SA-I PUTEM AJUTA PE AGENTII ECONOMICI SA ATINGA  UN ASTFEL DE OBIECTIV?

Plecand de la permisa faptului ca Romania pana la data de 31 Decembrie este tara gazda a capitalei europene a tineretului  atunci devine credibila daca organizeaza anumite proiecte  care sa fie de mare interes pentru elevi, studenti si  tineri din diverse tari din Europa. Pana atunci  consideram important ca agentii economici si hotelieri din Constanta litoral  Valea Prahova si Brasov trebuie sa afle o informatie care ii va ajuta sa inteleaga de ce afacerile lor pot sa prinda mai multa dinamica in perioadele respective.

Manualele de marketing turistice moderne recomanda ca in procesul de motivare si atragere a turistilor in extrasezon sa avem in vedere categoria de turisti  care au forta 3X  de a atrage lumea catre anumita destinatie turistica.

Avand in vedere ca  elevii cu varsta mai mica de 17 ani in mod natural atrag mama, tata, bunic, bunica si cel putin un bun prieteni cu care sa se poata distra, atunci faptul ca Romania  pana 31 decembrie este tara gazda a capitalei Europeana a tineretului ofera motive credibile ca agentilor economici din Constanta litoral ,Valea Prahovei si Brasov sa poate valorifica o astfel de conjunctura si sa atraga o astfel de categorie de turisti si care sa soseasca impreuna cu parinti bunici.

Tinand cont de acest aspect imbucurator, la elaborarea acelor proiecte care vor ajuta agentii economici si hotelieri sa atraga turisti in extrasezon si motivarea lor sa revina de revelion am decis ca proiectele respective sa fie in concordanta cu ceea ce parintii si bunicii doresc sa auda

Parintii si bunicii din toata lumea doresc:

1) Ca  elevii si studentii lor sa studieze ceva care sa -i ajuta sa obtina un loc de munca bine platit si o garantie ca acel loc de munca poate fi pastrat pentru mult timp

 2) Parintii si bunicii sunt foarte interesati sa-i insoseasca pe copiii,elevii si adolescentii lor acolo unde pot afla despre anumite proiecte care ii ofera posibilitate sa castige bani in timp ce invata, ajutand institutiile la care studieze sa implementeze anumite proiecte de la care vor castiga zeci si sute de mii de euro si ca tare unitate lor de invatamant  vor avea suficienti bani ca sa plateasca elevi si studenti pentru ceea ce vor face.


Dupa ce am aflat care sunt acele proiecte pe care  milioane de parinti si bunici din Europa si nu numai sunt dispusi sa incurajeze copiii, adolescentii elevi si studentii lor, sa participe la ele, atunci am creat produse turistice potrivite atat pentru cei cu varsta sub 17 ani cat si pentru parintii si bunicii care-i vor insoti

Intr-un alt document va vom oferi mai multe informatie despre ele si despre ce trebuie facut inca de acum ca sa putem ajuta pe agentie economici si hotelieri sa atinga  acele obiective despre care am vorbit pana acum


CARE VOR FI SURSELE DE FINANTARE A ACESTOR PROIECTE?

Intr-o prima faza acest proiect are nevoie de fonduri atat pentru cofinantare, cat si pentru inregistrarea unor concepte de proiecte, produse turistice, modalitati inovative de a promova produsele respective, drepturi de autor, constructia unei platforme de comunicare, in asa fel incat sa putem prezenta intr-o maniera explicita partenerilor absolut tot  si in ce fel se vor intampla lucrurilor de azi si pana, luna, decembrie 2015 si apoi din lunile februarie, martie, aprilie 2016 din nou la Brasov si pe Valea Prahova si ulterior mai, iunie, august si septembrie 2016 pe litoral.

IN CE AXA DE FINANTARE VOR FI INCADRATE PROIECTELE ?

AXA DE FINANTARE PENTRU PROIECT CU NR 1
O buna parte din ceea ce va trebui facut  se va incadra in axa de finantare cu nr 7

De pe aceasta axa  se vor putea desprinde cel putin doua linii de finantare separata  sau chiar inca doua proiecte separat.

1) Privind activitatea de concepere si elaborare produse turistice care sa fie capabila de a atrage turisti din randul celor tineri in diverse weekenduri din lunile august, septembrie la Constanta si pe litoral si apoi pe Valea Prahova si la Brasov  in lunile octombrie, noiembrie.
Avand in vedere ca la elaborarea produselor turistice  respective va fi nevoie printre altele si de o activitate de resurse umane intensa si continua, atunci va fi nevoie de sprijin si pentru a atinge un astfel de obiectiv.

2) Tinand cont de complexitatea pe care o activitate de promovare produsele turistice intr-un spatiu si timp scurt o cere, va trebui sa avem o linie de finantare sau sa implementam in mod separat un proiect in acest sens. In acest context avand in vedere ca ce vom incerca sa facem pe ultima suta de metri sunt atributiunile pe care altii trebuie sa le fie facut pana acum vom putea sa sensibilizam opinia publica si probabil vom obtine sprijin si sub forma de donatie si sponsorizare.

IN CE ALTA LINIE DE FINANTARE VOR FI INCADRATE PROIECTE ?
AXA DE FINANTARE PENTRU PROIECT CU NR 2



Tematica  de transfer de know how prin intermediul  careia vom ajuta Uniune Europeana sa atinga anumite obiective strategice a fost  obtinuta dupa o serie de activitati de cercetare interdisciplinara realizata de catre Alberto Rodrigues  si o echipa cu care a lucrat.

Cercetare, inovatie si transfer de know how. De aici a fost creat un produs de transfer de know how ,iar in jurul lui a fost construit  zeci de alte proiecte care vor ajuta atat UE cat si Romania sa atinga unor obiective strategice
Cu aceasta ocazie vom avea nevoie de doua linie de finantare diferite care corespunde doue etape de transfer de know how distincte
1) La una vom construi o platforma, vom publica continuturi iar apoi vom plati facebook, google etc sa ne aduca continuturile respective la un numar cat mai mare de persoane la care ne vom adresa
Cu aceasta ocazia vom putea oferi posibilitatea ca un numar relativ mare de elevi si studenti sa poate participa la ceea ce se va intampla deoarece


a) Vor putea contribui la scrierea continuturilor in limbile  engleza, germana, spaniola, franceza. In aceasta sectiune se poate crea o activitate separata de publishing deoarece cei care vor contribui la scrierea continuturile respective vor fi aceiasi care vor scrie si texte pentru conferinte ,slide-uri ebook si cartile ce vor fi publicate dupa evenimente de transfer de know how

b) Vor putea sa participe la o activitate de productie multimedia atat ca operatori cat si ca protagonisti Cu aceasta ocazie, in aceasta activitate de transfer de know how vom avea nevoie sa ilustram acele continuturi  si sa diversificam modul de a le prezenta (Pod casturi, video, poze, slide-uri ). De aici va naste  o alta activitate separata  si anume, cea de productie multimedia si care va fie combinata cu o alta in new media ,comunicare si marketing digital webdesign ,grafica ,animatie 3d etc


""HOW EUROPE UNION CAN HELP YOU TO VALORISE YOUR CREATIVE POTENTIAL  AND WIN MONEY ""
 2) In cea de a doua etapa de transfer de know how acest se va face sub forma de cursuri de scurta durata, conferinte pe anumite tematice  de mare interes pentru adolesecenti, elevi, studenti, parintii si bunicii lor

Aceste evenimente  vor avea loc in diverse weekenduri din lunile august-septembrie  2015 la Constanta si pe litoral si apoi in octombrie , noiembrie, februarie, martie, aprilie pe Valea Prahovei si la Brasov, mai, iunie, august, septembrie 2016 Constanta si pe litoral

AXA DE FINANTARE PENTRU PROIECT CU NR 3

Pana acum Uniune Europeana

ACEST PROIECT VA CREA LOCURI DE MUNCA SI JOBURI PART TIME PENTRU UN NUMAR FOARTE MARE DE TINERI CU VARSTA CURPRINSA INTRE 15-25 DE ANI



Asa cum se poate vedea, proiecte care au fost pana acum prezentate vor crea locuri de munca pentru un numar foarte mare de elevi si studenti.


AXA DE FINANTARE PENTRU PROIECT CU NR 4

De mai bine de 15 ani un anumit numar de cetateni romani ce se aventureaza in diverse tari din UE comit jafuri, crime iar altii interprind alte lucruri care creaza disconfort atat milioanelor de cetateni ai UE cat si turistilor care viziteaza tarile respective
Datorita gravitatii unei astfel de situatii, proiectele ofera locuri de munca pentru cei care pana acum se aventurau in tarile respective si descurajeaza un astfel de exod, pot fi finantate cu prioritate

ACEST PROIECT VA CREA LOCURI DE MUNCA PENTRU UN NUMAR FOARTE MARE DE ALTI CETATENI CARE PANA ACUM SE AVENTURAU IN UE SI COMITEAU JAFURI, CRIME ETC

Proiectele ce au fost prezentate pana acum vor oferi locuri de munca pentru un numar relativ mare de cetateni care pana acum se aventurau in diverse tari din UE si comitau, jafuri crime sau interprindeau ceva care provocau disconfort atat cetateni din tarile respective cat si turistilor.
Avand in vedere preocupare pe care milioane de cetateni  din UE o au din cauza aceasta, un proiect de acest gen care ofera posibilitatea ca multi dintre cei care pana acum se aventurau in diverse tari ale Uniunii Europene si comiteau crime, jafuri sa castige bani in Romania poate fi finantat cu prioritate

Din aceste motive vom putea crea un proiect separat in care o anumita firma partenera se va ocupa de selectie, pregatirea celor pe care ii vom avea in vedere

CARE SUNT LOCURILE DE MUNCA CE SE VOR CREA PENTRU EI ?

Avand in vedere deficitul de imagine al Romaniei in exterior, manualele de marketing turistic si branding de natiune recomanda ca inca de la sosiri turisti in Romania trebuie surprinsi inca de la prima clipa cand sosesc Acest lucru se intampla deoarece inca de la sosiri vor lua legatura cu rudele, familia si prietenii ca sa le comunice ca au ajuns cu bine.

De aceea, in calitate de autor al acestui proiect, eu, Alberto Rodrigues am prevazut o serie de situatii in care vom surprinde de o anumita maniera pe cei care vor sosi in Romania
Printre altele voi avea nevoie de oameni cu simtul ritmic foarte elevat si care vor invata sa cante la diverse instrumente de percutie exotice precum surdo, caixa, pandeiro, reco, agogo etc.

Avand in vedere ca  in orasul Constanta traieste o minoritate turca si rroma si sunt foarte talentati in arta percutiei vom putea oferi posibilitatea ca multi dintre ei sa lucreze in acest proiect  si sa castige bani pe care nu-i obtin in diverse tari ale UE.

Acest lucru va fi posibil deoarece pe langa activitati de la evenimente vor contribui si la o activitate de productie multimedia despre care vom  vorbi la momentul respectiv.

Pe langa acest loc de munca, cetatenii care apartin celor doua minoritati sunt foarte talentati in a crea recuzite, costume exotice care necesita o activitate artizanala deosebita.





















No comments:

Post a Comment